Galaxy Fesztivál
Árusok és Artistok jelentkezése
A jelentkezést lezártuk!
Kedves Kereskedők és Alkotók!
Örömmel üdvözöllek benneteket az eseményünkön!
A Galaxy Fesztivál egy izgalmas, és egyedülálló esemény, több alkalommal összehozza a legnagyobb Sci–fi közösséget az ország minden részéről. A rendezvényünk célja, hogy egy hihetetlenül szórakoztató és megkapó élményt nyújtsunk minden rajongó számára. Ahogyan legutóbb, most is rengeteg lelkes látogatóra számítunk, akik imádják a képregényeket, a videojátékokat, a sci-fi-t és minden, a geek kultúrával kapcsolatos csodát. A részvétel lehetősége, mint kereskedő, rendkívüli alkalmat jelent a termékek bemutatására és értékesítésére a célközönségnek. Kérlek, vegyétek figyelembe, hogy az árusítói helyek száma korlátozott.
Szabályzat
Ha mindent átnéztünk és sikerült döntésre jutnunk, jelezni fogjuk neked bekerültél-e a rendezvény árusítói közé.
Nincs fix helye senkinek, nem számít, hogy hányszor árultál már nálunk. Lehet újra visszahívunk, de az is lehet hogy nem. A folyamatos megújulást csak így tudjuk elérni.
Eseményről eseményre változik a Galaxy Fesztivál kínálata, így érdemes minden rendezvényen újra jelentkezni, amikor lesz rá lehetőség! Ha esetleg nem kerülnél be a mostani rendezvényre, ne csüggedj! Mindenképp ad le a jelentkezésed a következőre!
A visszaigazolás több hetet vagy akár 1 hónapot is igénybe vehet, így kérjük türelmed. Mindenképpen visszajelzünk neked! Mivel az esemény március 8-án kerül megrendezésre, ezért legkésőbb február 20.-ig válaszolunk mindenkinek!
Főbb tudnivalók
Mivel Katás vállalkozók vagyunk, ezért nem áll módunkban cégeknek számlázni, érthető okokból. Magánszemélyként tudunk neked számlát biztosítani, viszont ezt kérlek előre jelezd nekünk!
Minden árusnak KÖTELEZŐ a rendezvény végéig maradni! (17:00) Nem szeretnénk megüresedett asztalokat látni, mivel volt aki az utolsó pillanatban még kereste az xy árust.
Minden árusnak kötelező a nyitási időpontra kipakolnia az árukészletet, így mindenki tartsa magát a megbeszélt bepakolási időponthoz! Idén 2 óra áll rendelkezésre a bepakolásra.
Ha elfogadtuk a jelentkezésed és bekerültél, akkor fogunk küldeni neked egy értesítőt, ahogy a fentiekben már említettük, abban minden részletesen le lesz írva. /Bepakolás időpont stb../
A kipakolásra 1 óra áll rendelkezésre.
Mindenki köteles maga után a helyszínt rendezetten és tisztán hagyni! Ha rendezettlenül lett otthagyva a helyszín, a következő rendezvényre nem tudjuk fogadni a jelentkezésed.
Az asztalokon rendezetten legyen pakolva, minimum egy abroszt terítsetek az eladó dolgok alá, vagy esetleg valami plédet/vásznat ami tematikába illik. Lehetőleg ne agyon gyűrt és lyukas terítő legyen, érthető okokból.
A rendezvényen számlát/blokkot kell kiállítani az eladott termékről. (Ennek elmulasztásáért járó felelősséget az árusítót terheli).
Asztal bérleti díj
1 asztal: 180x70cm – 15.000Ft/db
Az asztaldíjon felül, 10.000 FT értékben termékfelajánlás: Tombolába / díjazásba.
Ha szeretnéd bővíteni az árusításra szánt helyeidet és rendelkezel saját polccal/ ruha állvánnyal/poló állvánnyal/vitrinnel vagy egyéb más olyan szerkezettel ami az áru további pakolásának helyéül szolgál és az asztalodon már nem fér el, ennek ára:
- 5.000Ft db mindenkinek
Fontos, hogy ezt magatoknak kell biztosítani, mi ilyen jellegű polcokkal/állványokkal nem rendelkezünk!
Ha rendelkezel saját asztallal, amit a helyszínre tudsz szállítani, képpel és mérettel együtt csatold az ürlapon.(180×70 vagy max. 2m)
Ennek ára: 12.000 Ft/db
Az asztaldíjon felül, 10.000 FT értékben termékfelajánlás: Tombolába / díjazásba.
Az asztal foglaláshoz szükséges összeget, a helyszínen kell majd fizetni. Természetesen ennek elmúlasztása kizárást von maga után.
Az eladónak és egy segítőjének nem kell jegyet váltania a rendezvényre.
Ha nem tudsz részt venni az eseményen, akkor minimum 14 nappal a rendezvény előtt jelezd felénk emailben. Ha nem jelensz meg, illetve nem jelezted nekünk a rendezvény előtt 2 héttel az asztalfoglalásod visszamondását, nem áll módunkban a következő rendezvényre a jelentkezésedet fogadni.
Az asztalok számát ugyan megjelölheted az űrlapon, de a végleges darabszámot mi határozzuk meg. A helyszínen már nem tudunk plussz asztalokat biztosítani, így vedd figyelembe az asztalaid számát és az arra szánt áru készletet, amit hozni szeretnél. A földön tűzvédelmi okokból nem tárolhattok semmit!
Regisztráció hamarosan!
Ha bármilyen kérdésetek van az eseményről, az árusítási lehetőségekről vagy a jelentkezés menetéről, kérjük, lépjetek velünk kapcsolatba az info@geekconhungary.hu e-mail címen. Alig várjuk, hogy találkozhassunk személyesen az eseményünkön, és közösen hozzunk létre egy felejthetetlen élményt!
Üdvözlettel, GeekCon csapata!